Vandring på, og langs, Røa, Skåla.

Idag har eg vore på ein kjempefin tur på, og langs, elva Røa på Skåla. Elva Røa har lite fall, bortimot flat, og buktar seg oppover mot Solemdalen. Den kalde perioden som har vore har frose elva skikkeleg til, og det var ganske fasinerande å gå oppå elva! Første del av turen gikk eg på elva med stegjern under skoa, deretter kom eg til parti som var litt djupare og kor eg var litt usikker på isen. Hørte høge brak frå isen, men det er jo heilt normalt. Eg hadde sikkert kunne fortsatt på isen oppover. Langs elva går det ein kjempefin sti, mest brukt av firfota no til dags såg det ut til. Stien gikk heilt på elvakanten og eg har allereie bestemt meg for at hit må eg tilbake når snøen er borte!
Sjå kartet for lokalisering av denne perla!



















Kommentarer